For de virksomheder som gerne vil opnå store besparelser på ByggeWeb løsninger, effektivisere deres arbejdsprocesser og selv være i kontrol.
DocuShare giver kontrol over de Digitale udbud, Projektweb og Digitale afleveringer, plus meget mere.
- Ubegrænset antal Digitale Udbud af fagentrepriser med kontrol over materiale der er tilgængeligt.
- Reducerer omkostningerne på fremtidige projekter, som kræver Projektweb.
- Kan udvikle egne procedurer uafhængigt af eksisterende fastlåste online løsninger.
- Mulighed for at opbygge egen IKT-standard, derved altid klar med et system til specifikke krav.
- Reducerer den tid og ressourcer som bruges på genfinding og arkivering – også det interne arkiv.
- Fortsat adgang til projektmateriale uden yderligere omkostninger efter projektets afslutning.
- Søgning i samtlige dokumenter – inklusiv e-mails.
- Overblik & kontrol over brugeres adfærd og fælles platform til udveksling af tegninger mv.
Effektiviser de administrative arbejdsprocesser
DocuShare ByggeProjekt understøtter de grundlæggende krav til det digitale byggeprojekt og opnår samtidig bemærkelsesværdige besparelser med dets effektivisering. Løsningen optimerer og automatiserer arbejdsprocesser og procedure på selve byggeprojektet. Den digitalisere de manuelle rapporteringer, gør papiret digitalt og sikrer overblikket over kommunikationen på tværs af organisationen.
Styrk Projekt- og Byggestyringen
Få styrket projektstyringen med DocuShare Projektstyring og tilknyt løbende projektdeltagere - uden at gå på kompromis omkring data sikkerhed eller den enkelte tilgang til projektets tidsplaner, time registreringer, budgetter, arkiv, foto, mangellister, BIM og meget mere.
Erstat de tykke ringbind, med digitalt arkiv
Med ByggeProjekts Digitale Aflevering sikres den løbende indsamling af driftsoplysninger og hvordan vedligeholdelse skal ske på de enkelte bygningsdele. Sikrer succesfuld overdragelse af det færdige byggeri.
- Effektivisere hele den tidskrævende indsamling.
- Digital adgang over Bygningsdele og informationer.
- Bliver samtidigt en del af det eksisterende arkiv.
- Alt materiale automatisk klar ved en aflevering.
- Fleksibilitet, kan tilpasses forskellige krav og format.
- Stiller IKKE krav til specifikt ejendomssystem.
- Sikrer arkivering og dokumentation af D&V materiale.
Besparelsen ved at digitalisere udbuddet er høj. Med DocuShare ByggeProjekt får man adgang til uendelige mange udbud. Besparelsen er derfor endnu højere end ved andre løsninger, grundet vores unikke prisstruktur, der ikke er baseret på antal projekter eller udbud.
- Brugervenlig løsning, som ikke kræver support til tilbudsgivere.
- Automatisk notifikation pga. nye udbud, ændringer eller tilføjelser.
- Fleksibilitet og overblik over flere udbud og entrepriser.
- Sikrer seneste version til den rette udbudsgiver.
- Kræver ikke ekstra installation af ekstra software.
Flyt papiret til det fleksible digitale kontor
DocuShare ByggeProjekt kan erstatte de interne papir- og mail arbejdsgange med digitale blanketter. Rapporteringer, godkendelser eller registreringer kan ske over alt – ikke kun på kontoret. Systemet melder selv tilbage, når en handling er påkrævet.
- Sags/projekts dokumenter og e-mails
- Checklister, Udførelsesskemaer
- Spørgeskemaer
- Ansættelses- og kundekontrakter
- CV registreringer
- Time- og sygeregistrering
- Bestillinger
Med DocuShare ByggeProjekt Dashboard får ledelsen eller projektlederen adgang til et dynamisk Dashboard. Det danner et overblik over de digitale informationer som afleveringsdata og artskoder. Andre bygge relaterede informationer kan tilføjes.
Først vises overblikket over alle aktive projekter, vælg et specifikt projekt og sidens indhold ændres til kun at omhandle det valgte projekt. Vælg et område og data præsenteres igen dynamisk ud fra dit valg. Enkelt og let at gå til. DocuShare ByggeProjekt kan også bruges via en tablet (iPad).